• 18
    sep
    http://startcommunication.se/wp-content/uploads/2019/09/Hemsidan_MH.mp4 Region Halland har länge arbetat med att utveckla den halländska musikscenen. För att tydliggöra erbjudandet på musik och för att samla hela erbjudandet under en och samma...
  • 20
    aug
    Semestern är snart ett minne blott och det är återigen dags att kavla upp ärmarna och dyka huvudstupa ner i höstens projekt! För oss som jobbar med marknadsföring, försäljning och kommunikation innebär det nya mål och resultat som ska uppnås. Men...
  • 12
    jul
    Den Göteborgsbaserade PR-byrån More PR kan se tillbaka på ett rekordår 2018, med kraftigt ökad omsättning och fördubblad lönsamhet. – Jag ser det som ett resultat av att kunderna efterfrågar affärsnära kommunikation samtidigt som vi lyckats otroligt...
  • 03
    jul
    Den långsiktiga positioneringen för Forbo Flooring är helt enkelt– sustainable design. Med utgångspunkt från att vara bäst i branschen på hållbarhet i alla aspekter, jobbar Forbo efter FN:s 17 globala mål för att minska påverkan på både klimat och...
  • 10
    jun
    Målet att väcka stort intresse och få fler att upptäcka Kattegattleden som går genom Halland (och delar av Skåne) nåddes med råge. Inte mindre än över 1000 personer förköpte biljetter till någon av de 10-tal rundturer som valt att delta i eventet...
  • 24
    maj
    Hammarkullekarnevalen har sedan 1974 varit en återkommande karneval i Hammarkullen i Göteborg. För varje år har karnevalen växt och utvecklats till det som i dag är en mångkulturell folkfest med tusentals besökare och dans och musik från nästan hela...
  • 12
    apr
    I går kväll avgjordes Gyllene Hjulet, Sveriges största tävling för event- och sponsorbranschen i Sverige, i Annex (Globen) i Stockholm. Kampanjen #vänta inte, som Jontefonden sedan förra våren drivit tillsammans med City Gross, Håkanson United och...
  • 10
    apr
    Smaka på Kattegattleden är ett initiativ från Visit Halland som Start jobbat tillsammans med under flera år, bl a med visithalland.com. Kampanjens syfte är att öka kännedomen om Kattegattleden, en 390 km lång cykelled längs Hallands- och Skånekusten...
  • 25
    mar
    Vi är glada att kunna meddela att vi i höstas inledde ett samarbete med branschorganisationen för Sveriges camping- och stugföretagare, SCR Svensk Camping. Samarbetet tog form då SCR Svensk Camping ar i behov av en ny kommunikativ riktning för sitt...
  • 14
    mar
    Du tror på varumärkets kraft och att kommunikationen måste ha hög relevans för att generera bästa möjliga affärsnytta för kunderna. I din roll hos oss kommer du i första hand aktivt hjälpa våra kunder att ställa om riktningen i medielandskapet och...
  • 08
    mar
    Bingo är ett socialt, spännande och kul spel som kräver både fokus och snabbhet. Dessvärre har den sociala aspekten av bingospelet successivt börjat försvinna då allt fler väljer att spela online. Detta ville vår kund Idrottens Bingo råda bot på...
  • 25
    feb
    Region Halland har tillsammans med Länsstyrelsen i Halland tagit fram en rapport om hallänningens liv och livsvillkor ur ett intersektionellt perspektiv. Syftet med denna rapport är att tydliggöra hur jämställdhet och jämlikhet ser ut idag i Halland...

Sidor

Tillbaka till startsidan

Kontakta oss

Layline AB
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg

Olle: ol@layline.se / + 46 704 31 21 77
Örjan: os@layline.se / + 46 708 13 44 82
Anna: al@layline.se / + 46 704 01 92 01

Vägbeskrivning