• 22
    sep
    I nära samarbete med Näringslivsavdelningen på Region Halland har vi skapat en sensommarkampanj med syftet att förlänga säsongen och få fler att upptäcka Halland när det är som bäst. Målgruppen är tydligt definierad till barnfamiljer och par/vänner...
  • 09
    sep
    Bygg varumärke och stärk kundrelationer med en god historia Att berätta historier har varit en del av människans natur sedan vi tog de första vacklande stegen utanför våra grottor och ut i det okända. Genom berättelser delar vi våra livshändelser...
  • 01
    sep
    För drygt ett halvår sedan inledde vi ett nytt samarbete med startupbolaget TinySeats, som har skapat en innovativ bilbarnstol inriktad mot barnfamiljer i storstäder utan tillgång till egen bil. Idén bakom stolen kom från en frustrerad pappa i...
  • 07
    apr
    Förra hösten gick Göteborgs Stad ut i en upphandling för att hitta en ny byråpartner att samarbeta med för kommunikationen av förvaltningen Arbetsmarknad och vuxenutbildning (Arbvux). Tillsammans med en rad andra byråer i Göteborg deltog vi i...
  • 07
    feb
    Vårt samarbete med Näringslivsenheten på Region Halland har vidareutvecklats till att i detta projekt satsa på att få fler företag att etablera sig sin verksamhet i Halland. Under konceptet Nothing but possibilities är målet att tydligt positionera...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 23
    okt
    Författare av artikeln: Niclas Hermansson, kundansvarig strateg 1. Skapa de digitala marknadsföringsmålen utifrån affärsmålen Dagens marknadsföring kan bygga affären och bidra på riktigt. Fundera på om ni i digitala kanaler vill öka antalet leads,...
  • 16
    okt
    Att skriva för sociala medier kan vara utmanande. Med ständigt föränderliga algoritmer och nya trender som dyker upp är det inte alltid så lätt att hänga med i utvecklingen. Därför har vi listat fem handfasta tips på hur du kan vässa dina texter för...
  • 16
    okt
    Smaka på Kattegattleden är ett initiativ från Visit Halland som Start jobbat tillsammans med under flera år, bl a med visithalland.com. Kampanjens syfte är att öka kännedomen om Kattegattleden, en 390 km lång cykelled längs Hallands- och Skånekusten...
  • 14
    okt
    Region Halland har länge arbetat med att utveckla den halländska musikscenen. För att tydliggöra erbjudandet på musik och för att samla hela erbjudandet under en och samma plattform, har man nu valt att lansera musikinstitutionen under det helt nya...
  • 03
    okt
    Att skriva för sociala medier kan vara utmanande. Med ständigt föränderliga algoritmer och nya trender som dyker upp är det inte alltid så lätt att hänga med i utvecklingen. Därför har vi listat fem handfasta tips på hur du kan vässa dina texter för...

Sidor

Tillbaka till startsidan

Kontakta oss

Layline AB
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg

Olle: ol@layline.se / + 46 704 31 21 77
Örjan: os@layline.se / + 46 708 13 44 82
Anna: al@layline.se / + 46 704 01 92 01

Vägbeskrivning