• 07
    apr
    Förra hösten gick Göteborgs Stad ut i en upphandling för att hitta en ny byråpartner att samarbeta med för kommunikationen av förvaltningen Arbetsmarknad och vuxenutbildning (Arbvux). Tillsammans med en rad andra byråer i Göteborg deltog vi i...
  • 07
    feb
    Vårt samarbete med Näringslivsenheten på Region Halland har vidareutvecklats till att i detta projekt satsa på att få fler företag att etablera sig sin verksamhet i Halland. Under konceptet Nothing but possibilities är målet att tydligt positionera...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 23
    okt
    Författare av artikeln: Niclas Hermansson, kundansvarig strateg 1. Skapa de digitala marknadsföringsmålen utifrån affärsmålen Dagens marknadsföring kan bygga affären och bidra på riktigt. Fundera på om ni i digitala kanaler vill öka antalet leads,...
  • 16
    okt
    Att skriva för sociala medier kan vara utmanande. Med ständigt föränderliga algoritmer och nya trender som dyker upp är det inte alltid så lätt att hänga med i utvecklingen. Därför har vi listat fem handfasta tips på hur du kan vässa dina texter för...
  • 16
    okt
    Smaka på Kattegattleden är ett initiativ från Visit Halland som Start jobbat tillsammans med under flera år, bl a med visithalland.com. Kampanjens syfte är att öka kännedomen om Kattegattleden, en 390 km lång cykelled längs Hallands- och Skånekusten...
  • 14
    okt
    Region Halland har länge arbetat med att utveckla den halländska musikscenen. För att tydliggöra erbjudandet på musik och för att samla hela erbjudandet under en och samma plattform, har man nu valt att lansera musikinstitutionen under det helt nya...
  • 03
    okt
    Att skriva för sociala medier kan vara utmanande. Med ständigt föränderliga algoritmer och nya trender som dyker upp är det inte alltid så lätt att hänga med i utvecklingen. Därför har vi listat fem handfasta tips på hur du kan vässa dina texter för...
  • 24
    sep
    Vi är så glada över att Niclas är här. Senast arbetade han på Volvo Lastvagnar med global marknadskommunikation och varumärkesbyggande. Nu börjar han som kundansvarig strateg hos oss. – Niclas har varit drivande i att styra Volvo Trucks mot en mer...
  • 23
    sep
    Vi är så glada över att Niclas är här. Senast arbetade han på Volvo Lastvagnar med global marknadskommunikation och varumärkesbyggande. Nu börjar han som kundansvarig strateg hos oss. – Niclas har varit drivande i att styra Volvo Trucks mot en mer...
  • 18
    sep
    http://startcommunication.se/wp-content/uploads/2019/09/Hemsidan_MH.mp4 Region Halland har länge arbetat med att utveckla den halländska musikscenen. För att tydliggöra erbjudandet på musik och för att samla hela erbjudandet under en och samma...

Sidor

Tillbaka till startsidan

Kontakta oss

Layline AB
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg

Olle: ol@layline.se / + 46 704 31 21 77
Örjan: os@layline.se / + 46 708 13 44 82
Anna: al@layline.se / + 46 704 01 92 01

Vägbeskrivning