• 06
    jul
    Halland är ett sommarparadis som har något för alla: vidsträckta sandstränder, spännande matupplevelser, natursköna campingar och surfvänligt vatten. Tusentals turister vallfärdar varje år till regionens kustpärlor för att njuta av semestern, vilket...
  • 25
    feb
    Författare av artikeln: Debby Pernervik, kundansvarig strateg Det senaste årets unika utmaningar har tydligt bevisat hur viktigt det är att kraftsamla kring varumärket när det stormar som mest. Så hur gör man för att tända gnistan, stärka...
  • 22
    dec
    Visste du att 80 % av de svenska männen anser att de själva har bäst koll på familjens bilekonomi, medan bara 41 % av kvinnorna svarar samma sak? Eller att endast 27 % av svenskarna kan tänka sig att klimatkompensera för sitt bilkörande? Sedan ett...
  • 02
    dec
    2021 närmar sig med stormsteg, och lämnar efter sig ett mycket annorlunda år. 2020 har öppnat upp våra vyer för hur viktigt det är med det fysiska mötet, men också hur viktigt digitala lösningar är när vi inte kan träffas. Att ha koll på de digitala...
  • 23
    nov
    Förra veckan öppnade Gilda Liljeblads nya webbshop, som vi har skapat i samarbete med webbyrån Understandit. Äntligen! Därmed lanserades även deras nya kommunikativa identitet, signerad Start Communication. Med utgångspunkt i Gilda Liljeblads unika...
  • 22
    sep
    I nära samarbete med Näringslivsavdelningen på Region Halland har vi skapat en sensommarkampanj med syftet att förlänga säsongen och få fler att upptäcka Halland när det är som bäst. Målgruppen är tydligt definierad till barnfamiljer och par/vänner...
  • 09
    sep
    Bygg varumärke och stärk kundrelationer med en god historia Att berätta historier har varit en del av människans natur sedan vi tog de första vacklande stegen utanför våra grottor och ut i det okända. Genom berättelser delar vi våra livshändelser...
  • 01
    sep
    För drygt ett halvår sedan inledde vi ett nytt samarbete med startupbolaget TinySeats, som har skapat en innovativ bilbarnstol inriktad mot barnfamiljer i storstäder utan tillgång till egen bil. Idén bakom stolen kom från en frustrerad pappa i...
  • 07
    apr
    Förra hösten gick Göteborgs Stad ut i en upphandling för att hitta en ny byråpartner att samarbeta med för kommunikationen av förvaltningen Arbetsmarknad och vuxenutbildning (Arbvux). Tillsammans med en rad andra byråer i Göteborg deltog vi i...
  • 07
    feb
    Vårt samarbete med Näringslivsenheten på Region Halland har vidareutvecklats till att i detta projekt satsa på att få fler företag att etablera sig sin verksamhet i Halland. Under konceptet Nothing but possibilities är målet att tydligt positionera...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...

Sidor

Tillbaka till startsidan

Kontakta oss

Layline AB
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg

Olle: ol@layline.se / + 46 704 31 21 77
Örjan: os@layline.se / + 46 708 13 44 82
Anna: al@layline.se / + 46 704 01 92 01

Vägbeskrivning