• 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 05
    dec
    För några veckor sedan närvarade vår strateg Marie Karlsson på affärsforumet Next insight och inspirerade deltagarna med en workshop på ämnet insikter och trendanalys. Next Insights fokus är att djupdyka i trender och omvärldsbevakning och riktar...
  • 23
    okt
    Författare av artikeln: Niclas Hermansson, kundansvarig strateg 1. Skapa de digitala marknadsföringsmålen utifrån affärsmålen Dagens marknadsföring kan bygga affären och bidra på riktigt. Fundera på om ni i digitala kanaler vill öka antalet leads,...
  • 16
    okt
    Att skriva för sociala medier kan vara utmanande. Med ständigt föränderliga algoritmer och nya trender som dyker upp är det inte alltid så lätt att hänga med i utvecklingen. Därför har vi listat fem handfasta tips på hur du kan vässa dina texter för...
  • 16
    okt
    Vi är så glada över att Niclas är här. Senast arbetade han på Volvo Lastvagnar med global marknadskommunikation och varumärkesbyggande. Nu börjar han som kundansvarig strateg hos oss. – Niclas har varit drivande i att styra Volvo Trucks mot en mer...
  • 16
    okt
    http://startcommunication.se/wp-content/uploads/2019/10/Hemsidan_MH.mp4 Region Halland har länge arbetat med att utveckla den halländska musikscenen. För att tydliggöra erbjudandet på musik och för att samla hela erbjudandet under en och samma...
  • 16
    okt
    Semestern är snart ett minne blott och det är återigen dags att kavla upp ärmarna och dyka huvudstupa ner i höstens projekt! För oss som jobbar med marknadsföring, försäljning och kommunikation innebär det nya mål och resultat som ska uppnås. Men...
  • 16
    okt
    Den långsiktiga positioneringen för Forbo Flooring är helt enkelt– sustainable design. Med utgångspunkt från att vara bäst i branschen på hållbarhet i alla aspekter, jobbar Forbo efter FN:s 17 globala mål för att minska påverkan på både klimat och...
  • 16
    okt
    Målet att väcka stort intresse och få fler att upptäcka Kattegattleden som går genom Halland (och delar av Skåne) nåddes med råge. Inte mindre än över 1000 personer förköpte biljetter till någon av de 10-tal rundturer som valt att delta i eventet...
  • 16
    okt
    Hammarkullekarnevalen har sedan 1974 varit en återkommande karneval i Hammarkullen i Göteborg. För varje år har karnevalen växt och utvecklats till det som i dag är en mångkulturell folkfest med tusentals besökare och dans och musik från nästan hela...
  • 16
    okt
    Smaka på Kattegattleden är ett initiativ från Visit Halland som Start jobbat tillsammans med under flera år, bl a med visithalland.com. Kampanjens syfte är att öka kännedomen om Kattegattleden, en 390 km lång cykelled längs Hallands- och Skånekusten...
  • 03
    okt
    Att skriva för sociala medier kan vara utmanande. Med ständigt föränderliga algoritmer och nya trender som dyker upp är det inte alltid så lätt att hänga med i utvecklingen. Därför har vi listat fem handfasta tips på hur du kan vässa dina texter för...

Sidor

Tillbaka till startsidan

Kontakta oss

Layline AB
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg

Olle: ol@layline.se / + 46 704 31 21 77
Örjan: os@layline.se / + 46 708 13 44 82
Anna: al@layline.se / + 46 704 01 92 01

Vägbeskrivning